.



.





.

8/21/2011

Happy Friday ?!









Friday is exactly the day, which I have loved in my previous life at most. Meanwhile, priorities have shifted. Friday has no other meaning for me than any other weekday. Get up, look to the sky, execute all the daily routine tasks … the subsequent actions depend mostly by time and weather.

Today? Cleaning windows is not today. For days it's raining again. Ironing? Even this is not today. The laundry isn't dry. Mop floors? That's not worth … our 'stretch-dachshund' always brings new dirt into the house … to sweep is perfectly adequate.

So today I remain my favorite things: photography and text design. Day, I love you!!! :D




















Eigentlich ist der Freitag genau der Tag, den ich in meinem vorigen Leben am meisten geliebt habe. Inzwischen haben sich die Prioritäten verschoben. Der Freitag hat für mich keine andere Bedeutung mehr, als jeder andere Wochentag. Aufstehen, Blick zum Himmel, Abarbeitung der täglichen Routineaufgaben ... die nachfolgende Aktionen richten sich meist nach Zeit und Wetter.

Heute? Fenster putzen geht nicht. Seit Tagen regnet es immer wieder. Bügeln? Geht heute auch nicht. Die Wäsche ist noch nicht trocken. Fußböden wischen? Lohnt nicht – unser Stretchdackel bringt immer wieder neuen Schmutz ins Haus ... Fegen reicht vollkommen aus.

Bleiben mir heute also meine Lieblingsbeschäftigungen: Fotografieren und Texte konzipieren. Tag, ich liebe dich!!! :D




Please, also love this day!!! ;)



.